Informaţii privind compania
OVISAN IMPORT EXPORT SRL este proprietarul site-ului ovisan.ro, al informațiilor și materialelor afișate pe pagina Web.
OVISAN IMPORT EXPORT SRL este persoană juridică înregistrată în România, la Registrul Comerţului, având sediul social în sat Corlătești, com Berceni, str Principală, nr 259A, jud Prahova, tel.0764012092, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J29/869/2009, având cod fiscal RO25571428.
Informaţii privind produsele şi preţul lor
OVISAN IMPORT EXPORT SRL comercializează o gamă variată de articole esențiale pentru îngrijirea stupilor și a albinelor, inclusiv unelte și utilaje apicole, faguri artificiali, hrană pentru albine, tratamente pentru sănătatea coloniilor, echipamente de protecție pentru apicultori, stupi și accesorii. Magazinul se adresează atât apicultorilor începători, cât și celor experimentați, oferind soluții eficiente pentru întreținerea și dezvoltarea stupinelor. Prețurile produselor pot suporta modificări fără notificare prealabilă.
Preţurile sunt afişate în RON şi includ TVA. La suma de achiziție se adăuga costul
transportului.
Informaţii privind achiziţia
Comanda se consideră plasată în momentul completării datelor solicitate și primirea unui email de confirmare pe adresa înregistrată.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
Informaţii privind plata
Metodele de plata oferite sunt
· Numerar la livrare
· Transfer bancar
Plățile se fac în RON pentru oricare din metodă de plata aleasă.
Livrarea produselor şi costul de livrare
Termenul de livrare este de 2-5 zile lucrătoare.
Termenul de livrare este orientativ și poate varia în funcție de diponibilitatea produselor în stoc și de curier. În cazul în care unul dintre produse lipsește din stoc, va vom contacta telefonic pentru informare și stabilirea unui termen de livrare.
Informaţii privind returul produselor
Termenul de retur este de 14 zile calendaristice.
Intenția de retur va fi semnalată vânzătorului telefonic la nr 0764.012.092 sau pe email la adresa apitotal@gmail.com.
Produsele desigilate nu pot fi returnate. În cazul în care coletul ajunge la dvs deteriorat vă rugăm să solicitați agentului de curierat procesul verbal de predare a coletului cu descrierea stării acestuia.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără
defecte,cu eticheta si sa fie insotite de documentele primite (factura, etc.).
Vânzător - OVISAN IMPORT EXPORT SRL este persoană juridică înregistrată în România, la Registrul Comerţului, având sediul social în sat Corlătești, com Berceni, str Principală, nr 259A, jud Prahova, tel.0764012092, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J29/869/2009, având cod fiscal RO25571428.
Cumpărător – persoană fizica sau juridică care viziteaza sitte-ul, își face un cont în site și efectuează o comandă.
Client – persoană fizică sau juridică care are sau obține acces la conținut,
prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către OVISAN IMPORT EXPORT
SRL (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între
OVISAN IMPORT EXPORT SRL și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui
cont.
Utilizator – orice persoană fizică sau juridică înregistrată pe site, care, prin
finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la
clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.
Cont – secțiunea din site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care
permite cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații
despre client/cumpărător și istoricul cumpărătorului în site (comenzi, facturi
fiscale, etc.).
Site – domeniul www.ovisan.ro
Comandă – un document electronic ce intervine că formă de comunicare între
Vânzător și Cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin
intermediul site-ului intenția să de a achiziționa produse de pe site.
Bunuri – orice produs menționat în comandă, care urmează a fi furnizate de
către vânzător, cumpărătorului că urmare a contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de bunuri
având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită
de către vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și
cumpărător, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a cumpărătorului.
Conținut :
- informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin
utilizarea unui echipament electronic;
- conținutul oricărui e-mail trimis cumpărătorilor de către vânzător prin
mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator
al vânzătorului, cumpărătorului, conform informațiilor de contactare,
specificate sau nu de către acesta
- informații legate de bunurile furnizate de vânzător într-o anumită perioada
- date referitoare la vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisă de către dețînătorul sau beneficiarul unui produs,
evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a
realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul respectă sau nu
specificațiile menționate de către producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui
utilizator/client/cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă
aprecierilor : slab, mediu, bun, foarte bun, excelent. Acest grad de satisfacție
va fi asociat întotdeauna review-ului scris de utilizator/client/cumpărător
asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui
review sau a unui alt comentariu.
Întrebare – formulă de adresare către alți utilizatori/clienți/cumpărători cu
scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagină
respectivă.
Răspuns – informație scrisă care este transmisă utilizatorului/clientului/cumpărătorului care a adresat o întrebare în site, în
pagină unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un
utilizator/client/cumpărător unui alt utilizator/client/cumpărător în cadrul unei
discuții.
Document – prezentele Termeni și Condiții.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poștă
electronică (e-mail, SMS) asupra bunurilor sau a promoțiilor desfășurate de
vânzător într-o anumită perioada, fără niciun angajament din partea
vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea
unui bun Cumpărătorului de către Vânzător, indiferent de modalitatea de
livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor și serviciilor așa
cum sunt precizate în descrierea acestora.
Politica de vânzare online
1. Accesul în vederea efectuării unei comenzii îi este permis oricărui client/cumpărător.
Pentru motive justificate OVISAN IMPORT EXPORT SRL își rezervă dreptul de a
restricționa accesul clientului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, în cazul în care
consideră că în baza conduitei sau a activității clientului/cumpărătorului pe
site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel OVISAN IMPORT EXPORT SRL. În oricare dintre aceste cazuri, clientul/cumpărătorul se poate adresa
Departamentului de Relații cu Clienții pentru a fi informat cu privire la motivele
care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
2. Comunicarea cu vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu
acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din site.
Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să
aducă justificări pentru această.
3. OVISAN IMPORT EXPORT SRL poate publică pe site informații despre bunuri
și/sau promoții într-o anumită perioada de timp și în limita stocului disponibil.
4.Toate informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor
disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu
reprezintă o obligație contractuală din partea vânzătorului, acestea fiind
utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Documente contractuale
1. Prin înregistrarea unei comenzi pe site, cumpărătorul este de acord cu
formă de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează
operațiunile comerciale.
2. Notificarea primită de către cumpărător, după efectuarea comenzii are rol
de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face
electronic (e-mail) sau telefonic.
3. Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifică
cantitatea bunurilor din comandă. Dacă modifică cantitatea de bunuri din
comandă va anunță cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de
telefon puse la dispoziția vânzătorului la efectuarea comenzii și va returna
suma achitată..
4. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către vânzător pe site vor
stă la baza Contractului.